5 December 2011

Ny månad och början på en ny vecka.

Blev ännu en helg med dålig uppdatering, men de bevisar bara att jag har haft mycket för mig och därför inte haft tid med datorn. I lördags åkte jag hem själv från Ängelholm och sen åkte jag direkt till Väla med familjen, hittade en superfin klänning som jag tänkt bära på julafton och möjligen nyår! Får se hur det blir ♥
Sen igår blev det familia med mamma, där vi köpte julklappar till mig. Kommer få en rosa mysdress och ett par skitsnygga jeans från ginatrico, fast de ska jag inte veta egentligen men men :$ På familia träffade man även Pernilla eftersom hon jobbar på Mcdonalds och jag kunde inte hålla mig ifrån en glass. Efter shoppandet blev det adventsfika med Andreas och hans mamma hos deras grannar. Sjukt goda lussebullar och pepparkakor, mums mums. Sen blev det mys och middag hemma hos Andreas där mamma hämtade mig efter en bra dag senare på kvällen.

Idag blev det tandläkaren och sen direkt hem till sängen för det gjorde så svinigt ont! Usch och fy för dom. Nu ska jag käka middag, hörs möjligen senare. Ska skriva lite på projektarbetet tänkte jag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0