Torsdag förmiddag.

Godmorgon på er. Jag är vaken men riktigt trött även om man gick och la sig innan 10 igårkväll & missade till och med big brother. Tur reprisen går ikväll, klockan 19.00! Kommer sitta klistrad i soffan då :) hoppas jag!
Imorse blev det bussen med Andreas. Hade gjort frukost till honom, ostmackor och juice & sen kladdkakemuffins till efterrätt. Han var nog rätt nöjd hoppas jag. I Ängelholm blev de ett litet snabbt hejdå till honom för han skulle ta bussen ut till skolan. Sakna honom när han försvann ur min syn. Jag själv satte mig på bussen därifrån mot Klippan och sov resten av bussresan. Lite skönt men lika rädd för att somna riktigt så man inte vaknar och inte hoppar av på rätt.

Är på skolan nu, med Danie, i studierummet. Lika bra att uppdaterna nu när man har tid till det. Idag är det bara Ingers lektioner som gäller för min del för jag har redan gjort allt på Teckenspråket. Skönt. Ska ändå sitta kvar i skolan och fixa lite på Engelskan för man får väl göra de själv, de med. Sen blir de buss till Ängelholm och ha selle med Älsklingen hem & sen antagligen hem och städa eller något, plugga kanske? :)

Vi börjar om 9 minuter och läraren är ännu inte synlig. Om jag inte får gå och äta halv 12 som vi brukar blir jag förbannad.. Idag igen! Och de vill jag inte :)
Vi hörs på lunchen eller efter skolan. Vågar inte lova något.
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0