Tisdag, en solig dag

Min tisdag började med att jag vaknade halv elva men orkade inte gå upp. Väntade på att klockan skulle ringa en halvtimme senare då jag skickade godmorgon till älsklingen. Mamma hade planerat vi skulle städa idag så jag fick övervåningen och är redan klar. De tog knappt en timme. Snabbe jag! :) Och fint är här också.

Tanken med idag var att jag skulle åka till Ängelholm och vara med Andreas, Natalie och hans kompisar men de blev bara en massa klabb så jag bestämde att totalt skita i alla planer och stanna hemma så de är de jag gör. Stannar hemma och har skittråkigt. Det är inte lätt!

Just nu sitter jag på mitt rum med musik på högsta och även en liten film på tvn fast utan ljud såklart. Och på datorn är de ju så att jag kollar facebook och även läser några bloggar. Alltid lika trevligt att ha en ensam dag. Snart ska jag gå och handla lite gott. Lite glass, maränger och strössel hade jag planerat och sen måste jag ha shampoo och balsam för mitt är slut så lika bra. Fast är rätt sugen på att färga håret eller ska jag vänta till sommaren? :)

Vi får se hur de blir.
Ska läsa några bloggar till.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0