Satans skallebank

Fan, helvetes jävla huvud. Vad ska man ha dig till om du ändå bara ska klaga och göra ont?! Fuck you.

Och ja, det var min ilska på mitt lilla kära huvud som är så gulligt annars. Efter skoldagen promenerade jag iväg mot mitt hjärta för att se hur han mådde. Han såg inte pigg ut men han är så envis och omtänksam så han ska banne mig till skolan imorgon, säger han. Om det blir så får vi se. Hoppas bara att han blir frisk, det är de enda som betyder något för mig. Vill inte att mitt hjärtegull ska må dåligt, för då gör jag också det.

Men som sagt, stannade inte där speciellt länge för de är vår hemlighet att jag var där. Promenixade hemåt igen för att hjälpa mamma och handla, men hon var inte hemkommen än så jag la mig i soffan och fixade med datorn. När mamma kom blev de handling, vi redde ut allt & träffade på Andys mamma på oj. Hon är bara för härlig. När handlingen var uppklarad åkte vi hemåt, gjorde ve maten och käkade. Det blev att titta på big brother avsnittet från igår eftersom man missade de eftersom att man gick och la sig. Skönt att sova tidigt, får nog bli så idag också ifall jag inte får bort min huvudvärk.

Nu sitter vi allesammans i soffan och tittar på efterlyst. Hemskt program fast man måste hålla koll på vad som händer i världen på något sätt. Snart är de big brother eller så blir de sängen, men ska skicka iväg ett mess till natalie och diskutera lite om lördag. Vad ska jag ha på mig är dagens funderare.

Orkar inte blogga mer nu eller mer ikväll så detta blir sista inlägget för ikväll. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0