Saknar min älskling

Tjolahoppsan.

Idag är det torsdag, vackert väder & en mycket trött tessan. Bra kombination tycker jag. Imorse tog jag bussen med mitt finaste hjärta till Ängelholm & väntade först på hans buss och när den kom så vi "Vi ses sen" för har slutat säga "Hejdå" till varandra <3 När han åkt kom äntligen min buss mot Klippan, hoppade på dem och skickade lite med Älsklingen och även Natalie :) Trevligt. Väl framme i Klippan gick jag till skolan, köpte mig.en baguette och gick till Danie som var i studierummet, vi gjorde klart psykologin och den blev bra för Danie fixade bakgrunden och sånt. Sen kom Inger inspringande till studierummet för vi hade tydligen börjat enligt henne men inte enligt klockan. Det visade sig att under Ingers lektioner skulle vi inte göra ett dugg som räknas som nyttigt. Nu kollar vi på film, alla vi barn i bullerbyn med de där små fina ettorna :) Mysigt värre, eller inte! Vi har haft 10 min paus men orkade inte röra mig så vi satt kvar. Filmen var lite läskig och startade sig själv två gånger.. Om 20 min är de dags för lunch, ngn äcklig soppa.. Usch usch men måste äta något, typ ett knäckebrösd eller något. Efrer lunchen är de dags för påskpyssel. Nog kul när man går k 2an på gymnasiet :) Jaja hellre de än vanliga lektioner. Efter pysslet är de dags för teckenspråk, alltid lika taggad till att vara i skolan till klockan 4. Höhöhö fast jag och Danie har planerat att hinna med tåget.

Jag längtar något enormt till efter skolan för då ska jag träffa Andreas och vara med honom hela dagen & kvällen. För idag har vi 9 månader . De bästa månaderna i mitt liv. Älskar honom något sjukt <3

Vi hörs senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0