Säger godnatt tidigt idag(:

Go´kväll.
Letat sommarjobb hela jävla dagen och kvällen. Helt sick att man inte kan hitta ett enda som man känner att detta är så mig. Varför inte liksom? Imorgon är man ledig från skolan men de blir bussen till Ängelholm med mitt hjärta trots detta för jag är så grymt snäll. Efter det blir det antingen bussen till Åstorp så man åker hem och sover ett tag till eller så blir de att man tar bussen till Hyllinge. Ska fråga ifall de vill ha sommarjobbare på Maxi :* Måste få ett jobb, har panik nu! Men vi får hålla tummarna helt enkelt och sen finns de inte mycket mer att göra. Dagen har varit grymt skönt , gått i linne och shorts hela dagen. Imorgon blir de en sommaroutfit, bilder kommer kanske.

Nu är det big brother som gäller för tusan. Efter de slutat blir de borsta tänderna och gå & lägga sig för jag är jävligt trött plus så ringer klockan lika tidigt imorgon som den brukar. Håll tummarna för mitt jobbsökande imorgon. Ska hämta mina efterlängtade kakor och chips & även ett glas cola.

Kram på er

Vi är påväääääääg :)
Ingen riktig hifare enligt andra pga att jag inte går på matcherna för jag sparar pengar
men jag tycker hif är grymt bra trots de, så fuck era åsikter (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0