Regnig söndag

Hej allesammans. Nu är den härliga söndagen här igen. Jag har haft en kalasbra helg. Igår var jag på kalas hos min Älsklings kusin Emely, hon fyllde år :) Det var trevligt, hände massa roliga saker och man lärde känna nytt och härligt folk. Efter det stack både jag och Andreas hem till Natalie och Markus. Umgicks, kollade film och somnade bort i våra drömmar helt enkelt.
Imorse väckte Andreas mig klockan 10 för vi skulle ta tåget en timme senare. Marcus och Natalie släppte av oss på stationen, sa hejdå till dom och åkte hemåt. I Åstorp var det jättejobbigt att säga hejdå till Andreas. Inte behövt lämna hans sida sen fredags, jobbigt. Tårarna började rinna på hemvägen men det är bättre nu.
Har precis ätit lite popcorn och ska gå ner & hämta en tallrik med glass nu. Vi hörs senare ikväll.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0