Om gårdagen

Gårdagen blev heländrad. Jag gick upp kvart över åtta, duschade och tog en enkel foundation & promenerade mot konditoriet. Jag köpte mig ett fransbröd och gick vidare mot Älsklingen. Han låg fortfarande och sov när jag kom, väldigt ovanligt. Jag gick ut med Mille och tog fram till frukosten medan han sprang runder helt speedad. Vid frukosten pratade vi om allt mellan himmel och jord. Såna här dagar älskar jag! :)
Efter frukosten fixade vi disken och sen somnade jag till i deras kökssoffa medan han sprang runder ännu mera. Sen blev de ännu en duschtur fast med hårinpackning. Så underbart är de! :) Sen gjorde vi ve oss och han frågade om jag ville följa med honom till Ängelholm och de är en dum fråga för de är väl klart jag vill för jag vill ju vara med honom :) För tiden skulle gå snabbare satte vi oss i solen där ute och jag lekte lite med Mille & sen var det dags. Vi promenerade mot bussen och träffade Benny på stationen. Trevligt! På bussen fick vi reda på att vi skulle åka till Helsingborg för att käka och sånt. Väl i Ängelholm köpte de en keps och sen gick vi mot tåget.

I Helsingborg gick vi från mobilaffär till ännu en mobilaffär för hans kompis skulle köpa en mobil men ingen tog emot kontanter men till sist fick han sin jävla mobil :) Innan han fick sin mobil blev de käk, på haket. Hans kompis bjöd så de blev en hamburgaretallrik. Mycket gott! När allt var klappat och klart satte vi oss på tåget och fyfan vad jag skrattade, hade riktigt ont i magen. Haha! Dom är riktiga knäppisar. 

När tåget var framme i Ängelholm hoppade vi av och gick mot en bar för där visade dom HIF matchen och den ville såklart Andreas se. Dit kom Niclas efter ett tag och matchen var mycket självklar i början men till sist fick HIF in två häärliga jävla mål. Mycket bra jobbat! VI ÄR PÅVÄÄÄG?! När matchen var klar gick vi mot Niclas för där stod taxin och väntade för att köra oss mot Kungs där de skulle spela fotboll. På väg mot Niclas sjöng de allihopa HIF sånger och jag cyklade & skrattade så jag höll på att dö.
Men till ämnet, väl framme hos Niclas var taxin redan där och jag fick såklart sitta fram för jag är så bra. Chauffören var ny så han var jättenervös men vi var snälla mot honom. Niclas förklarade vägen dit och när vi väl kom dit var allihopa där och matchen var igång.
Men tiden gick fort och mamma kom för att hämta mig. Niclas och Andreas följde mig till bilen och sen sa vi hejdå & jag önskade jag kunde åka tillbaka direkt när jag kom hem. Trivdes mycket mer när jag var med Andreas. Men jag ringde honom så jag fick höra hans röst så sen kändes de lite bättre. Han lovade att höra av sig när han var hemma hos Niclas och då blev jag lugn :)
När klockan slog 2 minuter innan tolv låg jag i sängen, helt död. Var riktigt trött. Fyfan! Iallafall så somnade jag nästan direkt. Nu ska jag förklara om min underbara tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0