Ny vecka, nya äventyr

Ny vecka med nya förväntningar och fullt med äventyr.

Klockan ringde som vanligt klockan 6, jag duschade och gjorde ve mig. Hann få i mig cornflakes med mjölk & en tekaka med skinka fast var sugen på ost. Får be mamma köpa det, längesedan jag käkade det. Jag cyklade mot stationen fast fick cykla iväg mot Rima för min älskling var påväg. Vi pratade lite allmänt och han hade glömt inbjudningarna men han säger de till de istället. Tur man har honom! :)
Direkt när vi kom till stationen kom båda bussarna, det blev en puss & hoppa på vars en buss. Mycket mysigare att åka tillsammans med honom och sen säga hejdå, för då får man mer tid med honom. Väl i Klippan gick man till skolan och väntade på Danie. Första lektionen var Teckenspråk, där vi fick nya glosor och gick igenom våra meningar. Gick bra tyckte jag. Hon bestämde att de som hade alla glosor och var klara med alla uppgifter fick vara ledig på torsdag och jag är en av dom. Skönt att gå hem lite tidigare några dagar i veckan. Vi är inne på vår andra lektion nu och de är naturligtvis Svenska där vi arbetar med barn. Jag har skrivit min presentation om Barn i fängelse, blev rätt nöjd faktiskt. Ska fortsätta arbeta med Samhällen nu men min partner har gått, ovanligt. Men får väl klara de själv nu.

Hörs på lunchen eller efter skoldagen slutat. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0