Min helg

Jag har inte uppdaterat på länge, inte orkat helt enkelt :) och de får ni helt enkelt leva med för jag har ingen ork eller lust till att skriva när man kan vara med den man älskar mest istället! ♥
I fredags var de dags för skolan, sista dagen innan lovet. Man glömde naturligtvis sina idrottslektioner, blev besviken på mig själv! När man satt på bussen ringde Andreas mig tre gånger på tio minuter? Snacka om saknad. Hihi, vi gick hem till mig och jag duschade, packade och gjorde ve mig på fucking 40 minuter. Jag är ju grym om någon! När allt var klart promenerade vi till Lidls hållsplats och åkte till Ängelholm där vi träffade Charlie, Adde, Salenbo, Niclas, Linn, Emma och några till. Under dagen satt vi på en uteservering och snackade & sen stack vi hem till Charlie och åt glass. Snacka om gott det va. Kvällen bestod av mackor, godis, god dricka och en massa skratt. Blev en hel del fel under kvällen men jag är så jävla glad att Andreas fanns där. Hade aldrig orkat utan honom!

Idag blev det att vakna bredvid min Älskling på Charlies systers rum. Skön säng och tillräckligt stor för oss båda, får nog inskaffa mig en sådan. Lika bra! Det blev städning, god frukost och resa hemåt. Andreas följde mig hem och sen gick jag in & lämnade mina väskor för att följa honom hem. På vägen blev de lite problem så jag satte mig i Perslund och funderade & sen kom Andreas helt plötsligt dit. Allt släppte och glädjen spred sig i hela kroppen. Vi gick till oj och handlade & sen hem till mig för att hämta pengar så jag kunde handla & sen tillbaka till oj för att handla sakerna till mig & sen följde jag honom till bron där vi sa Vi ses imorgon och sen skiljdes vi för stunden. Jag gick tillbaka mot oj för att hämta de jag hade handlat och sen gick jag hem och tog en efterlängtad dusch och sen blev de matlagning för fulla muggar. Bara jag och pappa hemma så det blev Tessans egna tacos & snacka om gott va. Efter maten diskade pappa och jag skulle titta på Big brother men somnade iväg istället. Nu har mamma kommit hem med ett kontaktkort så ska fylla på de så jag kan smsa igen. Hoppas Andreas är vaken fortfarande, har en hel del att säga till honom. T.ex. Min kärlek till dig är stor men den växer mer och mer för varje dag som går. Ska gå och fylla på den nu men först berätta om mina planer inför den stora tråkiga dagen, söndag!

Imorgon ringer klockan 9 för då ska jag göra ve mig för dagen och kvällen för under dagen är de stora äventyr på gång. Jag ska få skjus upp till Andreas för att vi ska åka iväg med hans grannar och kolla på fiskar, för mitt hjärta vill ha de i sitt akvarium. Söt han är va! Efter de blir de grillning om vädret tillåter & jävlar vad gott de ska bli :)

Nu har jag inte mycket mer att tillägga utan detta blir sista inlägget för idag och om Ni har tur så får ni ett inlägg imorgon innan jag åker men så morgonpigg som jag är så tror jag inte de :) Haha vi får hålla tummarna för att dagen blir bra imorgon så jag är piggelinare!
Vi hörs. Ha en trevlig lördag.
Kram på er allesammans.

Fan vilken snygging och fan vad jag älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0