Min härliga helg

I fredags blev det ingen mer uppdatering för jag var helt död efter skolan och allt tjafs med min familj och andra människor som betyder mycket för mig. Sånt tar verkligen slut på mina krafter så jag somnade när de var big brother på tv och älsklingen väckte mig vid halv 12 så då gick jag upp och la mig.

I lördags vaknade jag extremt tidigt, vid nio öppnade mina ögon fast kroppen pallade inte det men de brydde ingen sig om. Jag skickade iväg några sms till mitt hjärta och han var såklart också vaken. Planerna för dagen var att sminka sig, duscha och att träffa hjärtat för att gå en runda & sola ett tag men det blev inget av de utan mest en massa mys och prat om allt mellan himmel och jord.
Under kvällen gick vi och handlade mat, kyckling curry & ris blev det till käk. Mycket gott. Tillsammans fixade vi och plockade undan disken. Till kvällen blev det som det blev helt enkelt, inga detaljer. En mysig kväll med rolig film, god mat och en underbar pojkvän. Min mamma kom hem runt tolv tiden & då blev de dags att gå och lägga sig en timme senare. Jag var inte trött men det var såklart Andy. Vi somnade bort båda två i sängen men jag vaknade i sängen efter att jag behövde gå ner och kissa & då hade han tagit hela sängen och ville inte väcka honom. En sista godnatt pus blev det och en god natts sömn.

Idag vaknade vi båda till liv innan 11 tiden. Han kröp ner till mig på madrassen på golvet och kramade om mig sådär mysigt som man bara älskar. Jag blev så glad i hela kroppen. Det blir man varje gång man vaknar upp med honom bredvid eller bara nära mig. Förmiddagen blev att följa mitt hjärtegull hemåt och sen cykla vidare mot gården där Emil och Anton var. H'lvete vad de var längesen man träffade de små underbara pojkarna. Saknat dom något enormt. Man träffade ju sina gamla scoutkompisar också, inte lika saknade. Haha man ska ju vara ärlig eller? Iallafall blev det att ha selle med Andreas till stationen igen senare för han skulle ta tåget till Helsingborg för HIF spelar idag. Dom vann såklart. Skånes stolthet är dom, jadååe! Efter man lämnat honom där blev de en film med familjen, Linje 123 kapad heter den och den var tillräckligt bra för att inte sluta som min syster och pappa. Dom somnade! Haha typiskt dom i think. Sen blev de iväg för att käka på Milano med familjen och när man kom hem satte man sig vid datorn och här sitter jag ju igen. Men som sagt, mitt i mellan inläggen var jag ute en sväng för att möta upp mitt hjärta som kommit hem från Helsingborg. Cyklade med honom hem och sa hejdå, det tog nog en kvart tror jag. Släppte en del tårar när jag lämnade honom. 

Nu är jag iallafall hemma och sitter fortfarande här framför datorn med Big brother på tv och håller tummarna på att Patrick åker ut. Jävla svin är vad han är. Har även en skål chips och ett glas cola här next to me.. Helt okej söndag trots allt.
Ska snart stänga ner och sätta mig i soffan och sakna ihjäl mig efter min underbaraste pojkvän.
Du är allt och mycket mer för mig.
Jag älskar dig Andreas Rasmussen.
Här kommer en snyggve bild på min finaste pojkvän.
- jag är ingenting utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0