Min happy söndag

Hej. Efter en äventyrlig dag med både skratt, tårar och oro i magen så är jag inte död. Och det är väl bra på många sätt! Det blev mot Ängelholm för att glo på fiskar, lärde mig en hel del idag och fiskarna var sjukt fina. Såg även söta kaniner och tamråttor, usch för deras tassar och svansar. När tiden var inne blev de att köra hemåt mot Åstorp igen för att käka grillat hos Andreas. En massa tjabb men avslutades med en promenad med Älsklingen och Mille. Efter all snack och allt så blev de att gå hem till mig och kolla på film med Älsklingen. Efter hand trillade min familj in i huset. Vi fortsatte kolla på filmen, sen blev de big brother då de blev idiotiska kommentarer. Fattar inte att man bara kan slänga ur sig något sånt!
Iallafall kvart över tio blev de att följa Älsklingen hemåt. Jag tog mina inlines såklart för där är punka på cykeln IGEN, sjukt störigt att hjulen går sönder hela tiden. Gör absolut inget fel? Skjusar inte ens på den längre. Sjukt! I vilket fall som helst blev det en hel del snack på vägen hem om en massa, allt är perfekt med Andreas. Utanför honom satt vi och pratade till tio i elva då jag åkte hemåt. Han ringde mig så jag hade kontakt med någon hela vägen hem för jag var orolig för att jag skulle åka via Björnekulla skolan, en otäck väg i mina ögon. Speciellt på kvällen. I vilket fall som helst kom jag hem hel och sa godnatt till mitt hjärta & innan vi la på så bestämde vi jag skulle till han innan han åkte mot Ängelholm imorgon.

Klockan ringer kvart i sju imorgon för då ska jag tvätta håret och ta mig en fin outfit och promenixa mot min älskling. Ska köpa frulle på vägen så de blir en mysig frukost imorgon, i hope. Bara en massa mys med den allra allra bästa. Det är de bästa som finns, i hela världen. Han ska ta bussen halv två så jag ska följa honom till stationen och sen fråga mamma om vi ska åka iväg en runda till Väla och köpa den klänningen till min fest. Den är så sjukt fin och jag blir nog lika fin i den som vem som helst :)
Innan jag lägger mig kommer en veckans planering. Allt är inte hundra procent men nästan iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0