Min födelsedag i ord

En liten dålig bild ni fick innan men ni får nöja er med den så länge. Men nu, till festen.. En mycket trevlig kväll, hade en awesome tid med allesammans och fick superbra saker & är verkligen nöjd med allt. Fick för det mesta pengar till resan jag ska på i sommar, med mitt hjärta och sen fick jag parfymer, godis, god dricka och lite så ♥. Det enda som var lite tråkigt var att alla åkte hem så tidigt så kvällen slutade rätt tidigt där uppe, på gården men den fortsatte länge hemma hos mig för min älskling sov hos mig. Mysigt värre!
På festen blev det fläskfilé med svamp, paprika till ris som middag, glass & fruktcoktail till efterrätt och sen tårta & kaffe och slutligen godis, men spriten hann vi inte ta fram.
Kvällen avslutades med kortspel med älsklingen. Vi vann lika många gånger & sen förklarade han en sak för mig och jag slutade med tårar, glädjetårar. Jag somnade iväg till mina drömmar, där han också höll hus, min egna lilla drömprins.
Morgonen blev till att vakna till en gullig pojke som hoppade upp i sängen och kramade ihjäl en :') Sen blev det en enkel frukost med lite kortspel på det men till slut hamnade vi ute i den underbara solen. Skönt att ligga där bredvid honom och prata om allt och mycket därtill ♥! När klockan slog följde jag honom hem och sen ringde han & berättade han skulle ner till oj för att handla så jag sprang och lämnade Sapmi & sen gick jag och mötte pojken igen. Vi handlade och sen följde jag honom igen. Tar varenda chans till att vara med honom.
Kvällen blev till att göra ve sig snabbt och enkelt för att spendera tiden hos min mormor och morfar. Vi käkade påskmiddag och mitt i allt ringde Andreas mamma. Hon är för gullig :) Sen ringde älsklingen och tårarna rann men de löste sig på bästa sätt :) Vi åkte hem och kollade på bigbrother. 

Nu ligger jag på madrassen som placerat sig på golvet med datorn i knäet och en tända ljus. Saknar min älskling så har hans kudde vid mig. Känner hans närhet på de sättet :) Men nu ska jag ta tag i lite läxor för sista lovdagen ska spenderas satan i det med mitt hjärta. De ska spelas fotboll och lite brännboll i hope :) Vi hörs när vi hörs lite senare antagligen. Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0