Lovely day

Det blev ändrade planer igår. Jag ändrade mig helt och hållet med allt jag hade beslutat mig för. Jag gick ner i duschen och sen sa jag till mamma att jag drog till Ängelholm iallafall & de tyckte hon var okej så varför inte liksom. Jag packade ner smink och lite varmare kläder för jag hade shorts på mig. Tog bussen till Ängelholm där man träffadde Angeliqa och sen hämtade Natalie och Marcus mig. Det blev donken & sen mot kungs där de spelade fotboll. Vi stannade där i max en halvtimme & sen skulle alla gå? Jag hade ju inget val så jag fick ju promenera iväg med de andra & gå ifrån mitt hjärta. Inte kul.

Vi kom till vita räck och där satt vi & skojade och snackade skit tills mitt hjärta kom dit. De stannade inte speciellt länge eftersom de hade hänt rätt tråkiga saker som återuppstod senare. Det blev lite diskussioner mellan de och sen körde Älsklingen och Charlie & handlade gottis till mig men innan jag tjatat mig till de träffade jag på min mamma. Inte helt bra va! Haha aja, hon blev inte sur så whatever :)
Vi promenerade vidare mot Kulltorp, hemåt mot Natalie. Där det blev chips och chokladätande & sen skulle vi sova. Jag vaknade en gång varje timme för skojs skull liksom men gick upp klockan 11. Tog bussen till idrottsplatsen där jag träffade Andreas. En tråkig sak hade hänt så rätt tråkig stämning men de löste sig med tiden.

Väl i Åstorp promenerade jag med honom hem. Vi snackade och jag låg i soffan & chillade och han fixade en massa saker. Sen masserade jag honom & sen var jag tvungen att gå hemåt. Väl hemma blev de duschen och sen en vilostund för att sedan bege sig mot Väla, där de var kaos! Jag hittade en skit snygg klänning, men 38 var för liten och 40 för stor? Sur jag blev eller? Men vi ska sy in den så jag har en snygg outfit till lördag. Nu är de jävlar i de bara 4 dagar kvar & sen blir jag stooooooooooor. NOT!

Vi kom hem från Väla & då var min kusin och hennes kille här. Deras hund var också med, naturligtvis. Mega söt var den! Oj oj vad jag vill ha en sån liten pluttis som min egen. Men det kommer väl med tiden, de också :) När de gått hem blev de äntligen käk, planka! Och sen ringde jag älsklingen och bestämde jag skulle komma imorgon.
Mer om de i nästa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0