Lillördag !

Blev ingen uppdatering igår som jag lovade och ingen idag, i skolan heller. Igår kom jag hem sent efter en bra dag med Natalie, full med skratt och lite sömn. Förlåt! Väl hemma blev det big brother och sen en ostmacka & sen natti natti tessan. Somnade nästan direkt när jag la mig i sängen, det är bra tycker jag. Hatar att ligga sömnlös i sängen.

Idag ringde klockan kvart i sex. Gjorde ve mig och hade en bra morgon. Hann äta frukost och allt de där med. Skönt! Jag cyklade till stationen och tog bussen med Andreas. Blev ett hejdå i Ängelholm och sen buss mot Klippan. Somnade idag igen och vaknade i rätt tid på åby där jag promenerade från. Blev att vara på skolan och sen köpa mig en baguette för att sätta mig i studierummet. Dit kom Danie efter ett tag och det blev en första lektion med Mia. Vi kollade på en film om en tjej med ätstörningar och diskutera kring den & sen körde vi en värderingsövning. Hennes lektion är mycket roligare jämfört med Helenas, big time! Andra lektionen var svenska, fast först blev det lite lunch. Kötbullar med potatis och sås. Åt tillräckligt för att bli mätt och de är bra av mig tycker man. På svenskan spenderade vi all tid i datasalen för att få klart allt till redovisning och allt annat mög skolan ger oss. Blev ingen skillnad på samhällen förutom att jag blev jävligt irreterad. Tänk att man måste arbeta själv, även i ett grupparbete. Får se hur de går på fredag!

Klockan 2 gick tåget mot Åstorp med mig och Danie på. Mycket nice! Jag hoppade av i Åstorp och träffade på mamma och min syster. De tog min väska och körde runt och delade inbjudningarna från min fest medan jag cyklade hem och startade Bruno Mars på högsta här hemma. De kom nyss hem så musiken stängdes och tvn startades. Nu ska jag ta tag i översättningen på Engelskan, får se hur de går. Suger på engelska tycker jag. Skulle behöva hjälp av min duktiga pojkvän, jadåååe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0