Inte vilken dag som helst, utan onsdag

Orkade inte blogga igår när jag kom hem. Men kvällen tillbringades med scouterna i kyrkan, med en helt okej invigning och sådär. Sen blev de goda kakor och snack med älsklingen. Vi orkade inte stanna kvar så länge så vi gick hem till honom istället där jag fick käka också. Vi spelade fotboll, pratade, mös och spelade ännu mer fotboll. Hade en helt underbar kväll medans dagen sög balle. Bråk hit och ännu mer bråk dit. Orkar inte! Mamma hämtade mig halv tio, då de blev lite big brother och sen i säng.

Idag ringde klockan 6, blev en snabb dusch, göra ve sig och frulle. Gick till bussen för att åka med Andreas till Ängelholm som vanligt, men idag mådde han inte bra så vi fick gå av på Metallgatan. Där väntade vi på bussen tillbaka mot Åstorp. Han vilade och jag var mest besviken på mig själv för allt jag gör fel. I Åstorp väntade jag på tåget och han promenerade hemåt för att vila.

Väl i Klippan träffade jag Danie. Vi gick mot byn och jag berättade om allt som hänt, skönt att ha pratat ut med någon som lyssnar. Tack ♥. Därefter gick vi mot skolan, första lektionen lyssnade vi på en från länkarna(=en som har missbrukat innan). Han var duktig på att berätta och de var intressant att lyssna på. Sen blev de lunch och ganska äcklig mat om jag ska vara ärlig & de måste man ju? :) I vilket fall som helst så har vi ingen svenska nu och kanske ingen samhälle heller? Lärarna på denna skolan är verkligen helt snea. Dom vet varken in eller ut. Skiter snart i de och tar de som de kommer.
Om de blir att ha samhälle idag har vi redovisning, men de bros ju på om han kommer. Blir så trött på visa människor som tror de kan bete sig hur som helst mot mig utan att jag ska kunna säga ifrån. Nu har jag sagt ifrån för sista gången, lägg ner!

Vi hörs efter skolan. Håller tummarna för tåget klockan två annars blir de klockan tre :(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0