inte en helt vanlig måndag

hejsan hoppsan. idag är det inte en vanlig måndag för idag har jag inte varit i någon skola pga sån jävla skallebank. sovit uruselt inatt och även haft otäcka drömmar när jag väl somnat iväg. drömmarna skrämde mig och kunde inte somna om efter så legat vaken ett bra tag inatt men de är helt okej eller?
imorse ringde klockan kvart i sex, men jag gick upp halv 7 för att duscha och äta lite för att se ifall de blev bättre men icke att de blev de. min syster sjukanmälde mig och jag gick & somnade igen. vaknade runt tio tiden och gick ner i soffan & somnade till igen då jag vaknade vid 3.. pratat med min älskling idag men de blir inte så att vi ses pga att jag e sjuk och han skulle va hemma :( sånt här suger. vill träffa honom ♥

nu sitter jag i soffan men ska snart gå ut och sätta mig i solen ett tag. hade hoppats på grillat idag men icke, mamma ska väl köra några biffar eller köttfärssås men då tar jag mina älskade mackor :) man måste ju äta brukar folk säga och mackor är också något man äter så sug på den.

britney spears - till the world ends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0