I will love you until death do us part

Imorgon ringer klockan kvart i 6. Då blir det duschen, sminkning, plattning av håret och påklädning ofc. På stationen hoppas man på att man får tid med mitt hjärta. Iallafall en puss. Skulle behöva en nu också men det går inte. Iallafall så är de enda som gäller vad jag vet nu skolan. Dagen börjar halv 9 och slutar kvart i 3, då jag är hemma tio över 3. Antingen blir de att träffa älsklingen eller att åka iväg och handla lite med mamma kanske? Vem vet!
Nu ska jag släcka ner i vilket fall som helst och ja, ni får ha en trevlig kväll.
Håll tummarna på att Patrick åker ut. Nog för att Rodney är dum men Patrick tar priset där.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0