Helt ändrade planer i tisdags

Oj oj här var de dålig uppis, skärpning!

Men som sagt, som rubriken säger blev de helt ändrade planer i tisdags, då man var ledig. Gick upp kvart i sex och tog bussen till Ängelholm med älsklingen. Väl där sa man hejdå och tog bussen mot Älvdalen där man hoppade av och promenixa mot Bergkvara buss. Ett bussföretag i Ängelholm som kör bland annat skolbussar. Jag känner en av cheferna och en chaufför så mina planer inför dagen var att åka buss med chauffören hela dagen och mycket riktigt blev de så. Hade en rolig dag med alla roliga skämt och samtalsämen :) Efter dagens slut blev de att städa bussen och sen åka & hämta pojkarna på dagis. Saknat dom! Det blev att följa med dom hem och käka & mysa framför tvn och elden. Dom två är härliga.
Mot kvällens slut hämtade pappa mig där och när jag kom hem blev det Big brother med honom och syster. Hon fick smått aggressioner när Sara strulade med Basshunter, inte helt okej därva.

Uppdatering om de andra dagarna kommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0