Hej Lördag!

Gårdagen var kanon! En bra dag i skolan med härligt folk och många skratt. Idrottslektionen var lätt bäst, har börjat älska de lektionerna nu. Det är egentligen väldigt skönt att bara springa allt man kan och sen i slutet förstå att jag kan ju? Det är en underbar känsla kan jag lova.
Efter skolan blev det hem, duscha och packa & sen kom älsklingen till mig. Vi gick till oj för att handla med hans mamma inför kvällen. Det blev kyckling, sallad och hamburgare med bröd. Mums va gott! Senare kom äntligen min tvilling och hennes pojkvän Sebbe. Det blev en hel del snack om himmel å jord och sen blev det äntligen mat. Gud vad maten var god. Bra jobbat! 
Det blev film, snack, mys och en hel del trassel men man löser allt med lite tid och vilja. När de gick från oss för att ta tåget så städade jag och Andreas & sen blev de att lägga sig i sängen och prata & lösa allt. En del missuppfattningar under kvällens gång men trots det var de GALET kul.

Idag är det lördag men de känns som Söndag. Lite tråkigt med den känslan kan jag lova men nu är jag hos min Älskling. Vi har precis duschat, ätit frulle och gjort ve oss för snart beger vi oss mot Ängelholm. Det blir kanske shopping och sedan kalas tror jag? Vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig. Om ni inte har något bättre för er så kan ni ju skicka iväg ett sms :)
Vi hörs när vi hörs helt enkelt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0