Godnatt för idag mina vänner..

Det blev ingen glass direkt efter de andra inlägget utan då stack jag ut, pga omständigheterna helt enkelt. Träffade barnen från min praktik plats så pratade lite med dom och cyklade sedan hem för att äta lite glass. Väl hemma fixade jag mina inbjudningar till min 18 års fest, måste få iväg dom så snabbt som möjligt nu. De ska anmäla sig om 10 dagar, usch usch! Stress! Hela dagen och kvällen har jag smsat med min fina underbara älskling, hans sms får mig verkligen att skina som solen. Hela han är bara så jävla bra! Kunde inte haft en bättre pojkvän.
Kvällen spenderades med familjen framför tvn med Big brother. Äntligen åkte Vanessa ut, skönt att slippa henne. Om en vecka ska Patrick jävlar i de ut, jävla äckel är han! :)
Imorgon är det måndag, alltså skola. Men det bästa med måndagar är att vi inte har FSF lektioner för de kan dra åt helvete numera, så jävla sur på .. ja allt med de att göra helt enkelt. Klockan ringer kvart i 6, då blir de duschen, frulle och att göra ve sig. Får skynda mig för kvart över 7 ska jag va på stationen och träffa mitt hjärta. Saknar honom något djävulskt, skänker en puss till dig gullet! Dagen imorgon slutar redan klockan 3, skönt att inte gå länge för sen blir de att jobba vidare med antingen samhällen eller engelskan för jag ska jävlar i de bli klar med eller utan hjälpen.
Ska sova nu. Vi hörs imorgon, i skolan. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0