Godnatt efter en underbar dag

Har haft en kanonbra dag med klassen idag och även med min pojkvän efter skolan, like always. Idag hände det mycket på kort tid. Åt hos honom och de blev kassler med potatis, shit va jag åt mycket! Stolt över mig! I vilket fall som helst var jag på väg hem men då skulle vi ha efterrätt som jag och Älsklingen gjort under dagen. Mycket god var den! Sen blev de att säga hejdå och cykla hemåt. Lika sorgligt idag som de andra gångerna.
Önska vi hade vårt hem, bara du och jag. Love!
Imorgon är de tisdag och vad säger vi om de? Yippi. Det blir utvecklingssamtal klockan 11 med pappa. Håller tummarna för att de ska gå bra men varför skulle de inte göra de? Jag gör alltid de bästa :)! Efter skolan blir de buss mot Ängelholm för att umgås med Natalie. Ska försöka påminna min kära loverboy om inbjudningarna ;) 
Vi hörs imorgon i skolan.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0