Gårdagen kunde varit bättre

Gårdagen började awesome men slutade urdåligt.

Morgonen spenderades med Andreas i Ängelholm då han bjöd på frulle och sen tog jag bussen mot Klippan där vi hade Psykosocialt arbete första lektionen. Vi kollade på Lilja 4-ever, en otäck film som handlar om trafficking, stavning. Det blev svenska där jag och Danie jobbade med Psykologin och blev nästan klara också. Till slut var det dags för Samhälle, dagens skräck lektion för vi skulle redovisa men som vanligt fick OP bestämma och de fick redovisa först så vi ska redovisa efter lovet för de skulle inte komma ihåg vad de skulle säga :S Aja, inget att sura över :) Vi blev helt klara med psykologin igår och därför kunde vi ta tåget hemåt redan klockan 3. Blev en massa skratt när Danie försökte slå mitt rekord på Fruit slice. Det gick ju som det gick :)
Väl hemma blev det att vila i sådär två timmar och sen mot Väla där allt blev kaos. Inga fler kommentarer om denna kvällen.

Jag kollade på big brother och efter elva ringde Natalie mig och vi pratade om vad som hade hänt. Skönt att ha henne vid min sida. Hon är awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0