Fredag tjalalala!

Äntligen freedag! Fredag fredag fredag me love.
Dagen började med promenad mot bussen. Hoppade av på åby och gick till skolan, träffade flickorna i klassen och gick mot klassrummet där vi skulle ha första lektionen. Praktisk psykologi, där de blev en massa tjafs om vem som skulle redovisa. Jävla lärare de där ja. Andra lektionen var engelska. Jihow, lite mer chill lektion men jag fick mycket gjort. Vi slutade lite tidigare och då blev de tredje lektionen. Inger lektion och där diskuterade vi inför projekt arbetet i trean. Men det löste sig, ska jobba med Danie. Det blev dags för lunch, dock äcklig mat och därför gick de ner. Efter lunchen satte vi oss på torget och spelade kort, fast Danie koncentrera sig mest på att slå mitt rekord på Fruit Slice. Lycka till sa jag bara till henne :) Efter de var de dags för fjärde lektionen, alltså idrott. Fast teori. Det tog inte ens en timme så klockan ett tog vi tåget mot Åstorp, iallafall jag.

Jag gick hemåt och bytade om till shorts, träffade Andreas och följde honom hem & sen gick jag hemåt igen för att handla med mamma. Vi handlade kött, kulpotatis och även hårfärg till mig. Det blev en liten powernap och sen mat & sen färgade min syster mitt hår. Det blev fint, nämen det är helt okej. Om jag inte är nöjd senare så färgar jag om de ännu en gång.

Nu sitter vi allihopa i soffan och kollar på big brother, fast de slutar nu och jag har inget att göra så tänkte starta en film och sen lägga mig. Klockan ringer iallafall 10 imorgon, hoppas de räcker för orkar inte gå upp tidigare :) Tar de som de kommer, huvudsaken är att jag blir nöjd med mitt hår tycker jag.

Vi hörs mer på söndag, när jag kommit hem.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0