Ett tidigt godnatt

Hej allihopa. Blir en lite seg uppdatering pga att de hänt mycket idag. Många tårar på grund av bråk och missförstånd & så mycket mer. Visste inte vart jag skulle ta vägen så cyklade iväg till stationen och pratade med min älskling. Dagen spenderades med honom och hans hund. Vi gick en lång runda i skogen och runt makadamen & prata om allt mellan himmel å jord. Fan vad jag är glad att jag har honom. Han är en del av mig och jag vill inte leva utan honom, aldrig. Aldrig någonsin!
Efter att man följt honom hem och sådär så cyklade man hem och gjorde käk till sig själv. Man passade även på att göra några muffins, mumsigt goda var dom! Duktig jag är. Bakade dom för mitt hjärta ville ha så ska ta med dom imorgon, så han blir glad.
Nu ska jag smsa lite med honom och sen kolla big brother som vilken veckodag som helst & sen ska jag nanna gott i sängen.
Imorgon ringer klockan kvart i sex som vanligt för att jag ska ta bussen med honom. Gulliga jag! Finns på mobilen tills en ny uppdatering blir tillgänglig. Natti natti!

Jag saknar mina små pojkar! Måste träffa dom snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0