En varm och solig tisdag

Godmorgon mina kära vänner.

Idag ringde klockan tio i 6 men min kropp gick upp kvart över istället :) Orkade inte tidigare, och de behövdes inte heller eftersom jag tog duschen i går kväll. Sovit helt okej inatt och haft både hemska och bra drömmar. Blev en halv macka imorse, för de blev för stressigt. På stationen träffade man älsklingen och tog bussen med honom till Ängelholm, där man tog bussen vidare mot Klippan.

Nu är jag långt om länge på skolan och har hunnit skriva vidare på teckenspråks glosorna och de känns bra, för ska snart göra häfte om alla glosor på datan, trött på att anteckna om allt all the time. Träffade Natalie nyss men hon har lektion nu och sen ska hon hem, så lite onödigt för mig att komma hit trots allt.
Jag hoppas på att min mamma vaknar snart för är fett hungrig och har inga pengar med mig idag, så tänkte be henne om 30 kr imorgon så jag kan köpa mig en baguette och en dricka, de är väl inte helt fel denna härliga dag.

Skoldagen börjar tio över 12 som ni redan vet. & ni tycker säkert jag är trög som redan är uppe men de är bäst så :) Annars blir man bara mer skoltrött ifall man tar sovmorgon mitt i veckan också vidare. Efter skolan tänkte jag ta bussen, antingen till Ängelholm och ta bussen hem med Andy eller så tar jag bussen hem direkt, får prata och höra lite med mamma vad som är ok.

Ikväll är de bestämda planer för mig och Andreas. Eftersom vi långt och länge bestämt oss att bli ledare för 6-7 åringarna, på scouterna så börjar det idag med en tripp till kyrkan. Där kommer vara märkesutdelning, jävligt pinsamt men dock utdelning & därefter fika på scoutgården.

Mer om detta ska jag inte berätta utan ska ta tag i teckenspråket nu & möjligen engelskan om jag fick med den? :) Good question. Vi hörs.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0