En riktigt bra start på dagen

Tjolahopp på er, era kråkor.

Idag är de en relativt bra dag för mig och för många andra också, i hope. Dagen började med en stressig morgon, alltså ingen härlig morgon dusch. Mög! Jag tog bussen med Andreas och idag mådde han bättre. Glädjer mig :) Vi satt och prata om allt mellan himmel och jord & väl i Ängelholm blev det ett farväl, tills eftermiddagen närmar sig. Jag hoppade på bussen mot Klippan, även Natalie gjorde det. Det blev snack om de senaste nytt. Iallafall så var de en bra start på morgonen.

Vi gick upp till studierummet men sen promenixade hon till sin lektion. Nu har vi förskola, skola och fritidshem & vi arbetar med ett arbete om barnen. Jag jobbar med Anna, Danie och Fredrika om 6 åringar, det går jättebra. Är klar så ska gå ner till toget och ta mig en baguette & en cola. Sen fortsätter jag till arbetet.

Vi hörs
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0