En fucking dag kvar!

Dålig uppdatering. Hänt väldigt mycket i mitt liv på sistone och en del är ju inte bra saker men jag överlever tack vare Andreas.

De mesta av dagarna har jag spenderat med Andreas eller bara tagit de lugnt hemma med min familj. Igår blev de lite fotbollspel och sen blev allt skit. Inga fler kommentarer om det men de kommer sitta i mig länge så kommer vara off ett tag, de får ni ta.
Idag vaknade jag upp med min älskade älskling på mitt rum. Vi låg länge och drog oss & bara älskade att känna närheten mot varandra.. När han hade gått kom paniken från gårdagen tillbaka, hela världen rasade :( Fan! Ge dig nu Tess.. Under dagen har jag bara varit med mamma och snackat mycket med henne, om igår bland annat. Orkar inte ens tänka på det.. Sen nu sitter jag här på mitt rum och fixar spellistan för ikväll, paartaaaj! Har även fett huvudvärk men jag ska snart ner i duschen och sen göra ve mig så jag ser lite normal ut.
Nu är de jävlar i det bara en dag kvar! men ändå är jag deppig? Why?
Vi hörs imorgon eller när jag mår bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0