Den enda jag behöver

Jag är hemma från skolan nu, det var ett tag sen men iallafall. Skoldagen var helt okej, chillande hit och dit & onödigt trams här och där men bra ändå. Efter skoldagens slut blev de en busstrip till Ängelholm för att ta bussen med älsklingen hem. I Ängelholm träffade man Natalie och Pernilla & några andra från festen jag var på för någon helg sen(: På bussen hem blev det en massa snack om dagen och sen tog man cykeln & jag följde Andreas hem. Utanför ville jag inte skiljas från honom. Jag cyklade hem, kollade tv och käkade lite fisk med familjen. Under middagen blev det bråk och jag fick riktigt psyke. Konstigt man inte vill äta hemma! 

Nu har jag precis tittat på Big brother och blivit ännu mer irreterad för nu säger pappa att vi inte ska till Väla ikväll och sen direkt efter säger han att vi ska? Beslutångest eller! Jag orkar nte lägga energi på det.Iallafall så får vi se hur de blir med väla, om de inte blir så får jag ta tag i något annat för är riktigt rastlös. Orkar inte!

Kram.

Den enda jag behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0