Äntligen fredag!

Jajamen. Det blev Väla trots allt tjafs igår och på grund av shoppingen blev det bra stämning igen. Man fick ju med sig hem ett par nya skor. Riktigt fina. Bild från internet kommer, orkar inte fota dom själva. Vi var där från att de öppnade tills de stängde runt 11. Usch vad trött jag var när jag kom hem. Startade Tretton och somnade iväg till sagolandet i min säng.

Imorse ville jag minsann inte upp. Klockan ringde och ringde men jag vaknade inte till liv. Till sist tog man på sig en enkel outfit, cyklade till stationen där min Älskling befann sig. Hann pussa honom hej och sen kom hans buss så fick säga hejdå igen. Lite sorgligt. Vill vara med honom nu men de blir först imorgon för idag ska han vara med sin killkompisar & även de behövs :) ♥

Nu sitter jag i skolan efter en bussresa till stationen där man träffade Danie och en jävla massa diskussioner med läraren i Praktisk psykologi. Just nu har vi Engelska men ingen lärare och idag ska arbetet bli inskickat men får se hur de blir med de. Börjar man i sista minut blir de också jobbigt. Efter detta har vi mentorstid -> Lunch och sedan 45 minuters idrott. Sen hem till min ljuva säng.

Ikväll blir det en massa mys med... mig själv! Ska ta en skön dusch med hårinpackning och sådär. Kvällen avslutas med en bra film med en godisskål i famnen medans alla är på övernattning.

Vi hörs senare idag. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0