Annandag påsk

Hej svejs. Ledig idag med, skönt! Klockan väckte mig tolv men jag hade varit vaken tidigare än så men ändå inte orkat mig upp från sängen. Bikinin hoppade på och krämen också & sen ut i trädgården och sola. Hann med i 30 minuter och sen blev jag uttråkad :) Konstigt jag aldrig blir brun, hahaha!
Jag mötte mitt fina hjärta uppe i gatan för att promenera mot fotbollsplanen för att spela med Emil. De två fjöntarna spelade och fjantade runder medans jag försökte plugga men fattade ingenting så spelade spel på Älsklingens mobil istället. Underbart väder och allt! Vi promenerade hemåt mot mig för att ta pengar till käk på roma. Kebabtallrik och en liten glass till mig efteråt.
Blev att bli följd ända hem till dörren av mitt underbara hjärta och sen har kvällen spenderats på mitt rum med huvudet fullt med läxor. Psykologin är klar och de känns jävligt skönt.
Snart blir de att gå ner och ta sig ett glas cola och kanske en maka? Magen börjar kurra igen. Stackars jävel som får vara hungrig hela tiden. Iallafall så blir det big brother och sen sängen direkt.

Morgondagen börjar med en busstur med Älsklingen till Ängelholm. Kanske hinner en frukost där? Det man inte vet får man reda på lite senare, så får hålla tummarna. Börjar tio över tolv imorgon, med min favoritlärare INGER! Jihow. Älska älska älska. Iallafall så får ni ha en bra kväll tills den tar slut och sådär.

Finns på mobilen. Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0