wavin' flag . :*

efter det jag hade bloggat så gick jag och dani & käkade, det var äcklig mat så det blev typ två knäckebröd så vi gick och diskuterade hur gott det hade varit med munkar, pizza, kebab och påmmes & en massa annat gott! istället för att få allt detta fick vi bara mer hunger..
på ingers sista lektion började vi med ett projektarbete, jag är med fredde, amanda, johan och dani. det ska handla om mobbning så jag och dani ska besöka björnekulla på torsdag och intervjua några stycken, intresserad så kom bara fram! :)
det blev iallfall ingen jobbig dag så det var skönt, vi slutade klockan två för teckenspråket var inställt, lika bra! jag började inte gråta för det. halv tre tog jag bussen mot åstorp och cyklade hemåt.
jag la mig i soffan men bestämde mig för att städa mitt rum så nu är det klart och efter städningen stod det duschning på schemat! :)
jag duschade jättelänge och det var riktigt skönt, fick även rakade ben och det är lika skönt som alltid! :$ hihi.
nu sitter jag på mitt rum och kollar på film, för jag väntar på att mamma ska svara på ett sms så jag kan handla gottis! riktigt sugen på det nu!

vi hörs senare ikväll, för till någon andreas blir det nog inte.. han svarar inte!
pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0