vi accepterar dig för den du är

idag gick jag upp när klockan ringde med ett leende på läpparna och tänkte "WIEHO, skola idag också!"
det var inte riktig så det gick till men man kunde ju hoppats?! :)
jag gick upp fyrtio minuter försent idag, för jag var helt död men blev piggare efter duschen.
jag cyklade till stationen och hoppade på bussen, i klippan mötte jag dani! :)
vi gick till skolan och har vår första lektion nu, det är pedagogisk ledarskap med inger.
vi jobbar med vårt projekt arbete, men det går inget vidare! -.-'
snart ska jag och dani gå till ica & handla lala!

innan var jag inne på facebook och då läste jag detta.
jag blev minst lika förvånade som ni blir,
men vi måste acceptera honom ändå.
tillsammans fixar vi de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0