varmvattnet tog slut

idag vaknade jag klockan tio för att sedan somna om till tolv, då klockan ringde - tog min tablett & somnade om en halvtimme. gick sedan upp, smsade älsklingen och fråga om han var vaken, började äta frulle & sen svarade älsklingen mig.
vi diskuterar när och var vi ska träffas idag, men just nu väntar vi på att micke ska bli klar (a) för han vaknade för typ en timme sen -.-' segeröv!
jag har iallfall ätit frukost och kollat på idol hela morgonen, sen när jag hoppade in i duschen och skulle ta en lång och varm dusch så blev det plötsligt en väldigt snabb och kall dusch -.-' varmvattnet tog slut! -.-

nu ska jag snart ta tag i mitt liv och göra ve mig så jag kommer iväg någongång! :)
vi hörs senare ikväll , tror jag!
ska spendera min kväll med min älskling och kanske några vänner.
ha det bra!
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0