vadå bra dag?!

idag blev det inte att gå upp speciellt tidigt eftersom jag och dani skulle vara på björnekullaskolan redan klockan kvart över tio så fick jag sovmorgon till klockan nio, kan det bli skönare? :)
jag gick upp, duschade, käkade frulle och gjorde ve mig. sen cyklade jag till stationen för där var dani, jag gav henne en macka för hon hade inte ätit någon frukost.
vi gick vidare till skolan där vi pratade med kuratorn och en massa elever, tack så mycket för svaren! :)
där var bla en mystisk kille, han gav mig hans kompis nummer?! haha ofta jag skulle vilja ha en som går i sexans nummer - inte en chans! :)
när allting var klart träffade jag maria, alltid lika kul att se hennes glada ansikte när hon ser mig ;) & sen blev det pizza på roma - lyxigt stod det på menyn. vi tog bussen tillbaka till skolan halv två för vår teckenspråkslektion började redan halvtre :) på den satt vi bara och tecknade och gjorde korsord typ, det gick inte så bra -.-'
men iallfall så tog jag bussen hem och cyklade hemåt. nu är jag på mitt rum och funderar på ifall jag ska följa med på scouterna eller stanna hemma & städa mitt rum för jag orkar inte vara ute! jag tror det blir att städa mitt rum för det behövs :$ hihi.
men vi hörs senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0