upp med fingret, ge de till svinen

dagens rubrik är då en låt som jag hade på huvudet imorse.

dagen började med att jag försov mig och det är verkligen en bra början på en ny vecka, eller inte. på stationen i klippan väntade älskade dani på mig. vi började gå till skolan men fick gå tillbaka för hon glömde sitt paraply. första lektionen var teckenspråk, vi gick igenom regler, fick nya glosor och en massa annat trevligt. nästa lektion var då svenska och vi har världens bästa svenskalärare, hon är chill som fan och humor har hon. jag sa till felix att han hade mens och då sa han: "ja i röven" och då kommer min lärare: "men felix, då är det hemorrojder" HAHA klokren!
sen var det lunch, helt okej mat :) och sen bibbis lektion och hon bara klagade och tjata precis som vanligt kändes det som, men ja den lektionen tog slut den med. sen träffade vi lilla sara för hon skulle röka :) & sista lektionen hade vi tina och jag älskar verkligen hennes lektioner, man lär sig otroligt mycket! nu jobbar vi med oss själva.
efter skolan träffade jag andreas, micke och några andra på stationen. jag följde med andreas till videokalle för han skulle kolla en grej men sen skulle han hem och jag också, så vi sa hejdå och gick hem vars en till sitt. jag tog något att äta, gick och la mig & sen ringde jag andreas<3 men han ville inget speciellt så det samtalet var slut ganska snabbt ;) men jag har iallfall precis ätit mat, spaghetti och köttfärssås -.-
idag får ni nytagna bilder på .... MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0