up and down evening

efter vandring gick vi hem till mig och slappa i några timmar, jag tror till och med att jag somnade till. jag vaknade av att micke ringde för han var påväg hem från ängelholm då. jag och dani begav oss mot roma för att käka vår älskade och efterlängtade pizza. micke kom dit och käkade han med!
efter att pizzan var uppäten gick vi ut för att möta jonas och cajjo. det blev en massa skratt åt ingenting men även några ledsna miner.
när dani åkte hem sa jag hejdå till henne och sen började jag vandringen hemåt..
nu ligger jag i sängen och kan nte sova.
är helt borta i mina ondskefulla tankar och orkar ingenting.
sovgott och godnatt till senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0