två månader idag ♥

tiden går fort när man är lyckligt förälskad & det är jag! ♥

jag har verkligen inga bra ord för att beskriva hur det känns eller hur mycket jag verkligen älskar dig. jag kan inte komma på att jag har haft såhär starka känslor för någon annan. du är verkligen den rätta för mig, du är den jag verkligen vill vara tillsammans med & inte kan leva utan.
vi har våra medgångar och motgångar, men det fixar alltid sig så enkelt så det är ett enkelt tecken på att det ska vara du & jag, utan dig hade jag inte varit någonting!'♥
du har verkligen fått ner mig på jorden och fått mig att inse att även jag är älskad för den jag är & jag är så glad att det är dig jag har vid min sida & ingen annan'♥
du är verkligen det bästa som har hänt mig i hela mitt liv & jag älskar dig så obeskrivligt mycket'♥
tess ♥ andi , det ska vara så, helt enkelt :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0