tooorsdag here we are!

idag gick jag upp kvart över sju och tog på mig joggingbyxor och sen gick jag & la mig igen, till klockan åtta :$ gjorde ve mig till tio över och sen cyklade jag till stationen och tog bussen till klippan.
på stationen träffade man på dani och sara, gick med dom till skolan och dani tvingade med oss upp till sofforna för hon skulle sova. vi gick in till lektionen när den började och slöa oss igenom hela.
nu har vi bestämt lek till ettorna på tisdag, ska bli kul att plåga... eller ja leka med dom :*
snart börjar lektionen och sen är det äntligen lunch, fast det var äcklig mat -.-'

efter skolan kommer mamma och hämtar mig förhoppninsvis så jag får hem allt skit i mitt skåp! och sen ska jag äntligen städa mitt rum, JIPPI! om jag hinner, vill och orkar följer jag med upp på scoutmötet för småskitarna ikväll också, men då är tanken att jag smiter iväg till andreas :D
vad snäll jag är som berättar alla mina jättebäästaste ideér!
höörs ikväll
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0