Tippini In Da Club (v)

nellys nya singel är bara GRYM!


jajamen, jag är hemkommen sen länge tillbaka men jag fryser fortfarande så in i helvete.
direkt när jag kom till åstorp stod älsklings pojken min på stationen och kramade mig, även lilla micke och emil var där. vi gick till kommunhuset där vi pratade med någon men sen skulle alla plötsligt hem så jag cyklade också hem.
när jag kom hem blev det mesta skit så jag gick upp på mitt rum och gömde mig under täcket för att bli av med tankarna och försöka värma mig åtminstone litegrann.
jag tror att jag somnade till för ett ögonblick så mamma väckte mig för det var middag, det blev pommes frites med kyckling halvor. det var gott men jag hade ingen matlust eller ro för jag frös så jävla mycket!
efter maten blev det också mesta skit så jag gömde mig i sängen och läste en bok. sen gick jag ner och satte mig framför datorn och här sitter jag fortfarande. jag är inne på msn och pratar med dani
& vi längtar så mycket som det bara går, aight baby?
jag ska inte vara uppe speciellt länge idag vad jag hoppas för jag behöver min sömn, blir alldeles för lätt ledsen/sur och irreterad när jag inte fått sova har jag märkt. jag tänkte smyga mig ut i köket för att se om jag kan få i mig en och annan liten godisbit i min lilla mage.
ni får ha det så bra tills jag skriver mitt godnatt inlägg.
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0