tack =O

hahaha, dagens rubrik är fruktansvärt skojsig! ;)

idag vaknade jag vid sju och då började diskussionen direkt men när jag kom till skolan glömde jag bort tankarna om det och det löstes av sig själv så vi är vänner nu igen som tur är! :)
skolan var fruktansvärt rolig idag, på svenskan var jag så jävla trött och dani gjorde mig ännu tröttare xD hahaha!
efter skolan blev det att ta bussen halv tre mot stan med dani och sara. både jag och dani somnade så sara väckte oss genom att ge oss en smäll ;) hahaha, var yrvaken när jag hoppade av bussen.
vi gick runder lite och dani handlade mössa och tröja på ginatrico :) sen blev det att promenera till donken för att dani, sarah, sara, ida  och hannah skulle äta mat :) jag var en liten snyltare som tog av allt och alla typ :) efter vi ätit gick vi ut och träffade på emilhansell, mycket trevligt.. rawr :*
allihopa gick till tåget och de sa hejdå till mig och sara som skulle med tåget men tåget körde bara iväg så en gubbe fick damp och sparka på tåget x) hahaha! så jävla sköööj <3
jag kunde inte vänta på att nästa tåg skulle komma så jag fick gå iväg och ta bussen & ringa tillbaka dani och jocke så inte sara var själv :) de kom naturligtvis tillbaka och jag hoppade på bussen och väl hemma i åstorp cyklade jag hemåt. jag värmde maten och åt. jag bestämde mig för att diska efter hon hade vilat så de är de jag ska göra nu(:'<3
vi hörs senare.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0