surkärring på hög nivå

jajamensan, rubriken stämmer mycket! :)
& nej, jag menar inte dig ;p

hejsan svejsan, nu är tessan tillbaka. sen jag bloggade sist har jag hunnit med riktigt mycket och skrattat en del har jag också gjort. efter bloggningen hade vi ju lektion med inger men den varade i ungefär tio minuter eftersom de satt och bråkade när vi skulle sluta och en massa & jag fattade ingenting så jag la inte mig i och lika bra är väl de! :)
men det var fel iallfall.
efter ingers lektion var det ju lunch men varken jag eller dani var hungriga så vi köpte klubbor och choklad & sen gick vi till idrotten och satte oss, där blev det några skrattattacker. på lektionen körde vi boxning, det var helt okej men ganska tråkigt i längden men det blir roligare tillsammans med dani :)
efter idrotten slutade vi ju så jag och dani gick direkt till stationen där jag sa hejdå till henne och hoppade på tåget för att sedan cykla hemåt när tåget kommit till åstorp.
när jag kom hem blev det duschen direkt. jag har rakat benen och gjort hårinpackning för det behövdes som fan! x) iallfall så var det fett skönt att göra allt de där som jag har velat ett tag men inte orkat. hahaha, nu tror ni säkert att jag hade värsta apbenen men nej, inte i detta fall ;) rawr!
jag kom precis hem från oj, jag var där och köpte strumpbyxor och gottis till ikväll.
nu snart ska jag göra ve mig för att sedan ha kalas :) lika kul varje gång, när alla leker falska! ;)

hahaha. ha det bra mina vänner.
pusspuss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0