sovmorgon härnäst!

nu är det som så att jag ska gå och ta bort sminket, borsta tänderna och ta på mig min jamas för att gå upp på mitt rum. jag ska starta min film som mamma stängde av igår bara för att hon trodde jag sov :S men ikväll ska jag se färdigt den, det blir ensam hemma :)
klockan ringer halv åtta, då blir det duschen, sminkning och frulle om jag hinner & sen cykling till stationen för att ta mig till skolan på något sätt - på vilket sätt beror på hur seg jag är (a)
efter skolan ska jag till väla med mamma, hoppas jag hittar någonting som är sådär speciellt & väldigt fint och efter väla så blir det förhoppningsvis att åka till min älskade & finaste pojkvän - det är inte säkert än men håller tummsen.


aldrig ska jag sluta älska dig
du är allt jag har & allt jag ber om.
jag hoppas, tror och vill att du ska hålla fast vid mig.
jag älskar dig andreas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0