sola solarium med min pojke! (v´

ja, som jag sa innan skulle jag ju iväg och möta min älskade pojke. vi cyklade vidare till roma där emil, micke och rebecca var. när vi hade suttit där ett tag så pratade jag med rebecca & det ordnade sig och kändes mer okej nu. "men man kan inte rå för vem man tycker om" :*
vi var ute och gick runder, satt även vid hyrhusen och tog det lugnt. sen blev det att jag hämtade pengar av mamma för att jag skulle sola! hihi, mysigt. det är nog det skönaste som finns efter ... :$ raawr! ;)

efter solningen skulle alla plötsligt hem så jag följde andreas en bit och sen sa jag hejdå till honom & cyklade hemåt. när jag kom innan för dörren var maten precis klar, jag käkade och nu har jag satt mig här & ska börja på samhälle frågorna så jag får de färdigt någon jävla gång xD

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0