sju kilometer

fyfan säger jag bara! FYFAN!

jag mötte dani vid roma och vi gick till stationen för att ta bussen till hyllinge. på bussen träffade vi amelie, rasmus och jacob. några skulle till hyllinge och jacob skulle till hbg :)
jag och dani gick till pang för att handla gottis, det blev en massa gottis - för cirka 60 kr! sen gick vi till familia för att köpa glass på donken. dani drack upp drickan och jag åt upp glassen, även där träffade vi amelie! :) hihi.
sen köpte vi en cola och en korv på maxi och började vår vandring mot åstorp. vi har varit med om mycket på vår vandring, det blev även två pauser skööönt!
vi hittade en pinne men den övergav vi vid vägen, stackare och sen var vi ju i snuggarp - bara för att vi är så snugga! hahaha, lite kul var det ju faktiskt :$ om ni frågar mig.
nu är vi i åstorp och nu ringer min lilla älskling och frågar om vi ska med på fest, men jag och dani är helt döda och orkar inte gå till ängelholm x) :$ hihi, det är inte lätt.
iallfall så är vi hemma hos mig nu och jag hostar precis som att jag har satt en stol i halsen! HAHAHAHAHAHAHA!
snart ska jag byta om och då antar jag att dani ska ha datorn ;) haha, bara en ren chansning.
när vi är klara med allt här ska vi ut en sväng och även käka pizza.
smsa om ni vill ses.
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0