scout scout scout ska man va :b

nja, det blev inte riktigt som jag hade tänkt va!

mamma stod i trappan och frågade om jag skulle med, jag kollade runt på mitt rum och tänkte "jag orkar inte städa" så jag kan lika bra följa med så det gjorde jag.
på scoutmötet spelade dom craazy bowling, det var typ att käglorna fick springa runder, konstiga ungar! haha sen promenerade jag med mamma upp i skogen för att jag skulle kolla så det inte kom några bilar där dom skulle gå över. vi sprang upp till kalvahagen och sen ner till scoutgården igen. när vi kom tillbaka fick ungarna grilla vars ett halvt äpple medans jag satt och åt mitt hela ;) mums, ibland får man vara busig och göra tvärtemot! :$
när mötet var slut så var jag en händig man, jag städade hela minior rummet tillsammans med pierre, det blev superfint och renare kunde det nog inte bli. haha, sen när det var klart körde vi till red and blue för jag var sugen på choklad. det blev en del inhandlat - popcorn, choklad, kolasnöre och även coca cola, tror ni att jag kränger nu eller?(a'
hahah. sen blev det att beställa käk från björnekulla pizzeria, jag delade ett kebab i bröd med mamma, gott! sen nu sitter jag bara här och dör av tristess, alla är döda på msn och jag verkar lika död själv x) hahaha.
vi hörs lite senare kanske.... annars godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0