orkar - pallar inte bry mig!

det var lite ont om lektioner idag som jag berättade och skrev om innan. i två timmar satt jag och dani & uggla framför datorn typ, men vi fick uppgifter angående partier i samhällen. läraren var sjuk men tiina gav oss uppgifter/: jag och dani blev nästan färdiga, men det blev riktigt mycket & de sa att det inte skulle bli så mycket -.-'
sista lektionen var praktisk psykologi, där snackade vi mest kändes det som! i slutet skulle man säga några uppmuntrare eller stoppare, mina uppmuntrare är naturligtvis mina vänner & mina stoppare är alla fega råttor som bara sprider ut rykten också vidare, ni vet vilka ni är pungråttor!
efter praktisk psykologin gick jag och dani mot stationen, bakom oss gick då "dom", vi gick förbi "hon" och hon kläckte ur sig en jäävligt patetisk och dum kommentar till "dom". naturligtvis handlade det om tält, men visst om man tror på rykten så är man inte bättre själv. så på tåget satt jag och asgarva åt dani som höll på emot dom :)
i åstorp hoppade jag av och cyklade hem. när jag kom hem blev det lite fika & sånt gott, sen kom hela familjen hem och då blev det dags för att köpa mat på sibylla. jag käkade hamburgare med påmmes, gott!
nu ska jag ut en snabbis och träffa micke, vi behöver verkligen snacka känns det som..
ha det bra!
klockan åtta är jag tillbaka!
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0