nu ska jag dejta bäängen!

nu kallar säängen på mig, den skriker "TEESS kom & lägg dig NUUUU!" hahaha, lite kul är det faktiskt :$ tänk om ifall sängen hade gjort de?! fett coolt ;o
men jag ska iallafall stänga datorn snart tror jag och starta en film som jag förhoppningsvis somnar till istället för till musiken jag startade igår.
imorgon ringer klockan, klockan sju. då ska jag ner i duschen, göra ve mig, äta frukost och bege mig till stationen för att ta bussen till skolan. i skolan kommer det inte hända något annorlunda, förutom det att vi har två lektioner eller bara en? jag vet inte vad det var de pratade om på bussen idag ;o

efter skolan ska jag för övrigt inte göra någonting, men jag måste nog ta hem några uppgifter och jobba med. vissa tror ju inte att man sköter skolan om man inte sitter hemma och pluggar!! :@ testat att lita på mitt ord kanske?! OMG

jaja, ni får ha en trevlig tisdag i de härliga vädret jag tror kommer.
men godnatt och sovgott!
pusspuss'♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0