mushrooms ?! ;o

hejsan hoppsan sean banan! :b
imorse var jag riktigt seg, jag ville verkligen inte gå till skolan men var tvungen för danis skull ;$ ofc!
& plus efter skolan ska jag också klippa mig och det kan vi inte missa.
iskolan har det hänt någonting förutom det att jag fick utskällning för att dani låg och sov i soffan, lite kul var de! ;)
iallfall nu väntar vi på sista lektionen med inger och jag ska se till att de sista jag ska göra blir klart! det är inte så mycket så det fixar jag på lektionen lite snabbt.
vi slutar klockan två så det blir halv tre bussen till åstorp, framme tre och halv fyra ska jag vara hos frisören :)
hm, hur ska jag klippa mig?!

mysteriumet har börjat.
såhär ser jag ut nu:
hur blir resultatet!?

kösshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0