let me go away, I can not stand this more ♥


jag vill vara såhär glad och lycklig igen.
kunna längta till skolan precis som innan och inte känna rädslan inom mig.
give it back to me!
ps. det är klart jag är lycklig nu med angående kärleken & så men nu handlar detta om skolan!

dagen började med att jag vaknade lite då & då under natten, för jag hade en hemsk mardröm.
det var såhär att jag skadade mig, typ blev påkörd eller så & då var andreas med mig. ambulansen kom och körde iväg mig och den sista meningen jag sa var "jag älskar dig andreas" innan jag dog...
och sen vaknade jag upp med blöta kinder :/ fett läskigt, men bara det inte blir sant!
skolan började tidigare idag för vi har inte sovmorgon på fredagar, min syster fyller ju år idag också så mamma var också uppe för de hade sjungit för henne men jag orkade inte gå upp halv sex eller va det nu va mamma pratade om :)
jag gick upp, tog en varm dusch, gjorde ve mig och käkade frulle & cyklade sedan till stationen.
jag hoppade på bussen och på bussen blev det snack med oskar och barbie, naturligtvis om bilar & äckliga tjejer(;
hahah, alltid lika kul att höra deras åsikter(aa'
skoldagen har ju varit bra fast också innehållit några tårar för jag tänkte på det förflutna & om det blir som på björnekulla vet jag inte om jag orkar mer, för det är de jobbigaste jag har varit med om.. någonsin!
men tillsammans med min pojkvän, mina vänner & min familj kan jag fixa de, hoppas jag!
nu sitter jag och dani i studierummet för vi har rast i mer än en timme och sen har vi idrott i fyrtiofem minuter men jag måste vara med för jag vill ha bra betyg i idrott detta året också.
iallfall så får ni en uppdatering om slutet av dagen senare när jag kommit hem.
hoppas ni får en bra fredagsdag i skolan.
ha det bra så hörs vi ikväll.
puss på kinden fisksjärtar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0